2. Szám

A magazin második száma a festőiség és az absztrakció viszonyrendszerére fókuszál, és két alapvetően a világhálón terjedő szubkultúra, a Twitteren elindult, majd komplett életstílussá dagadó seapunk és a vaporwave sajátosságaival ismerteti meg az olvasót. Többoldalas interjú olvasható Bernáth Dániellel és Erdélyi Gáborral, továbbá bemutatkozik Keresztesi Zsófia és papírból készülő konceptualista talált tárgyai, valamint Makai Mira kerámia objektjei, Pápay Fanny grafikáin pedig a web 2.0 előtti időszak netművészete elevenedik meg. A Tranker Katáról szóló íráshoz Éder Krisztián készített érzékeny és rendhagyó portrékat. Fehér Dávid cikke a táblakép, az absztrakció és általában a festői hagyományok helyét kutató Katharina Grosse munkáival ismerteti meg az olvasót, Sárvári Zita válogatásában pedig nyolc fiatal magyar fotós legújabb művei kapnak helyet. A kiadvány Szombat Éva rendhagyó fotósorozatával a horrorpunk képi világát járja körbe, míg egy cikk ennek a különleges szubkultúrának a miliőjét tárja fel, amelyhez exkluzív AR tartalmak is kapcsolódnak. Az Artlocator címlapján Puklus Péter fotója látható.